Ik gebruik enkel de mobile app van AXA Bank (op mijn smartphone of tablet) U kunt zich registreren in de Crelan Mobile-app op twee manieren: via de AXA Bank mobile app (tot 21 juli); via Itsme® (behalve voor minderjarigen en klanten met een buitenlandse nationaliteit). ✔ Na registratie in de Crelan Mobile-app kunt u zich later eventueel ook aanmelden in myCrelan homebanking als u dat wenst. Tekenen doet u daar met Crelan Sign (via de mobile app). ✔ Zónder kaartlezer of digipass. ✔ Open hier het stappenplan. Belangrijk om te weten voordat u zich registreert in de Crelan Mobile-app: de registratie via de AXA Bank mobile app blijft tot 21 juli 2024 beschikbaar.
Ik gebruik beide kanalen, dus zowel de mobile app (op smartphone of tablet) als homebanking (op pc) U registreert in dit geval éérst de Crelan Mobile-app. Dat kan op twee manieren: via de AXA Bank mobile app (tot 21 juli); via Itsme® (behalve voor minderjarigen en klanten met een buitenlandse nationaliteit). ✔ Na registratie in de Crelan Mobile-app kunt u zich later eventueel ook aanmelden in myCrelan homebanking. Tekenen doet u daar met Crelan Sign (via de mobile app). ✔ Zónder kaartlezer of digipass. ✔ Open hier het stappenplan. Belangrijk om te weten voordat u zich registreert in de Crelan Mobile-app: de registratie via de AXA Bank mobile app blijft tot 21 juli 2024 beschikbaar.
Ik gebruik bij AXA Bank enkel homebanking op pc (en eventueel tablet) en niet de mobile app Voor uw registratie in myCrelan homebanking ontving u begin juni via de post een digipass van Crelan in uw brievenbus. Enkele dagen later volgden uw persoonlijke codes (veiligheidshalve apart verstuurd). Die codes zijn – om veiligheidsredenen - vervallen op 22 juli. Contacteer uw bankagent om nieuwe codes te krijgen. Open hier het stappenplan. U gebruikt alleen homebanking (dus niet de mobile app) en u hebt geen digipass ontvangen? Contacteer dan uw bankagent of ons Customer Care team op het nummer 02/ 558 78 88 of via het online formulier.
Ik ben een professionele klant en download coda-files via homebanking Voor uw registratie in myCrelan Pro ontving u begin juni via de post een digipass van Crelan in uw brievenbus. Enkele dagen later volgden ook uw persoonlijke codes (veiligheidshalve apart verstuurd). Die codes zijn – om veiligheidsredenen - vervallen op 22 juli. Contacteer uw bankagent om nieuwe codes te krijgen. Open hier het stappenplan. Belangrijk om te weten Hebt u ook een digipass ontvangen voor uw privé-rekeningen, dan moet u de registratieprocedure twee keer doorlopen: één keer voor myCrelan en één keer voor myCrelanPro. Uw twee digipassen worden dan geregistreerd per toepassing en kunnen niet door elkaar worden gebruikt.
Ik was voor de fusie ook al klant bij Crelan en gebruikte al de Crelan mobile app en/of myCrelan homebanking U hoeft niets te doen. U zult vanaf 10 juni uw producten van AXA Bank zien verschijnen in de Crelan Mobile-app of myCrelan. Is uw toegang tot de Crelan-toepassingen geblokkeerd? Dan kunt u eventueel via dit stappenplan weer toegang krijgen, indien u in het verleden gebruik maakte van de AXA Bank mobile app. Lukt het niet? Contacteer ons Customer Care team op het nummer 02/ 558 78 88 of via het online formulier.