Woensdag 26 juni - 9u - De beperkte werking van de Crelan Mobile-app en myCrelan Homebanking is opgeheven Ook deze functies zijn weer opengesteld: raadplegen van uw leningen; raadplegen van uw documenten, inclusief uw fiscale attesten. Enkel deze functie is momenteel nog niet toegankelijk in de Crelan Mobile-app: rekeningen van andere banken toevoegen. Deze functie zal zo snel mogelijk ook weer beschikbaar zijn. We houden u hiervan op de hoogte.
Vrijdag 21 juni - 10u – Ontdek Crelan Sign om uw transacties te tekenen Met Crelan Sign (in de Crelan Mobile-app) beschikt u over een snelle en gemakkelijke manier om uw betalingen uit te voeren: u kunt er verrichtingen mee ondertekenen zonder gebruik te maken van een digipass. Meer weten? Crelan Sign
Vrijdag 21 juni - 9u – 85% van de klanten heeft de digitale overstap al gemaakt Momenteel heeft meer dan 85% van de digitale klanten die van AXA Bank overkomen, de Crelan Mobile-app en/of myCrelan homebanking geïnstalleerd. Wie dat nog niet gedaan heeft, krijgt nog ruim voldoende de tijd. We zetten de opties hieronder nog eens voor u op een rij: via de AXA Bank Mobile-app (mogelijk tot 21 juli 2024): een kaartlezer of digipass is niet nodig. Dat is vooral belangrijk om te weten voor minderjarigen, want zij kunnen niet via Itsme® registreren; via Itsme®: die optie blijft onbeperkt mogelijk; registreren in myCrelan homebanking voor klanten die een digipass hebben ontvangen: de codes die u hebt ontvangen, blijven geldig tot 22 juli 2024. Lees hier wat u moet doen. We begeleiden u stap voor stap.
Donderdag 20 juni - 14u30 – Overzicht beschikbare functies in de Crelan Mobile-app en myCrelan De Crelan Mobile-app en myCrelan werkten de voorbije dagen in een afgeslankte versie. Een aantal functies zijn weer opengesteld: instantbetalingen; rekeninguittreksels raadplegen en downloaden; instellingen van uw debet- en kredietkaarten beheren; uitgavenstaten van uw kredietkaarten raadplegen en downloaden. Momenteel is alleen het VISA-overzicht van mei beschikbaar. De vijf voorgaande maanden zullen in de komende dagen zichtbaar worden; domiciliëringen en bestendige opdrachten beheren; overschrijvingen buiten de eurozone uitvoeren. De volgende functies zijn momenteel nog niet toegankelijk: rekeningen van andere banken toevoegen; overzicht van 'uw leningen'; elektronische documenten. We doen ons best om deze functies in de loop van volgende week ook weer beschikbaar te maken. We houden u hiervan op de hoogte.
Woensdag 19 juni - 13u – Overzicht beschikbare functies in de Crelan Mobile-app en myCrelan De Crelan Mobile-app en myCrelan werkten de voorbije dagen in een afgeslankte versie. Een aantal functies zijn ondertussen weer opengesteld: rekeninguittreksels raadplegen en downloaden; instellingen van uw debet- en kredietkaarten beheren; uitgavenstaten van uw kredietkaarten raadplegen en downloaden. Momenteel is alleen het VISA-overzicht van mei beschikbaar. De vijf voorgaande maanden zullen in de komende dagen zichtbaar worden; domiciliëringen en bestendige opdrachten beheren; overschrijvingen buiten de eurozone uitvoeren. De volgende functies zijn momenteel nog niet toegankelijk: rekeningen van andere banken toevoegen; overzicht van 'uw leningen'; elektronische documenten; instantbetalingen. We doen ons best om deze functionaliteiten in de loop van volgende week ook weer beschikbaar te maken. We houden u hiervan op de hoogte.
Donderdag 13 juni - 17u – Zoomit, CODA- en betaalbestanden weer beschikbaar De Crelan Mobile-app en myCrelan werkten de voorbije dagen in een afgeslankte versie. Een aantal functies worden geleidelijk aan weer opengesteld. Professionele klanten die myCrelan Pro gebruiken, kunnen weer CODA-bestanden downloaden en betaalbestanden uploaden. Zoomit is sinds vandaag weer beschikbaar, zowel in Crelan Mobile (via de knop ‘Contact’) als in myCrelan (via de knop ‘Inbox & Documenten). Aandacht: wegens informatica-onderhoud bij Isabel NV zal Zoomit onbeschikbaar zijn van zaterdag 15 juni 2024 om 12 uur ’s middags tot 6 uur ’s ochtends zondag 16 juni.
Dinsdag 11 juni - 17u – U hebt ruim de tijd om de digitale overstap te maken van AXA Bank naar Crelan registreren via de knop ‘AXA Mobile app’: die optie is mogelijk tot 21 juli 2024. Dat is vooral belangrijk om te weten voor minderjarigen, want zij kunnen niet via Itsme® registreren; registreren via Itsme®: die optie blijft onbeperkt mogelijk; registreren in myCrelan voor klanten die een digipass hebben ontvangen: de codes die u hebt ontvangen, blijven geldig tot 22 juli 2024.
Maandag 10 juni - 9u - Crelan Mobile-app en myCrelan voorlopig enkel beschikbaar in light-versie De Crelan Mobile-app en myCrelan homebanking zijn vandaag opgestart in een ‘light’-versie. Op die manier laten we voldoende ruimte voor de grote drukte die er ongetwijfeld zal zijn nu alle klanten van AXA Bank hun digitale overstap maken. Die light-versie zal enkele dagen aangehouden worden. In die light-versie kunt u: uw rekening(en) en saldo raadplegen (kaartbetalingen van afgelopen weekend zullen in de loop van maandag zichtbaar zijn); SEPA-overschrijvingen doen (dat zijn betalingen binnen Europa); betalingen met kredietkaart raadplegen. In die light-versie kunt u gedurende enkele dagen niet: uw beleggingen raadplegen; instantbetalingen uitvoeren; domiciliëringen en doorlopende opdrachten raadplegen of wijzigen; overschrijvingen doen buiten Europa; rekeningen van andere banken zien; uw kredieten zien; uw documentenarchief raadplegen.
Maandag 10 juni - 6u45 - Welkom De migratie is dit weekend goed verlopen! De bankagenten die van AXA Bank komen, worden wakker in een nieuwe Crelan-wereld en staan u net zoals voordien met raad en daad bij. De klanten die van AXA Bank komen zijn nu helemaal Crelan-klant. Welkom! Digitale klanten die van AXA Bank komen, kunnen later vandaag overstappen naar de Crelan Mobile-app en/of myCrelan Homebanking. We houden u op deze pagina op de hoogte.