Contact

Beste klant

Vanwege de recente fusie tussen Crelan en AXA Bank ontvangen wij momenteel meer vragen van onze klanten. Hoewel we voorbereid waren op grote drukte, kunnen we momenteel niet alle oproepen beantwoorden. Het ontvangen van een antwoord op uw e-mail duurt momenteel ook iets langer dan u van ons gewoon bent.

Hebt u info nodig over uw digitale overstap naar Crelan? Neem dan eerst een kijkje op deze webpagina.
Daar vindt u alle instructies stap per stap en ook video’s.
Recente informatie over de fusie vindt u op crelan.be/info-fusie.

U kunt ook steeds terecht bij uw bankagent. De contactgegevens vindt u hier.
Blijft uw vraag onbeantwoord, dan kunt u later opnieuw proberen om ons te contacteren op 02/558 78 88.

Onze oprechte excuses voor de hinder.

Contacteer de Service Desk

Vragen over de website, myCrelan of Crelan Mobile ?
Onze Service Desk helpt u graag verder op 02 558 78 88:

  • maandag tot donderdag van 8.30 tot 16.30
    vrijdag van 8.30 tot 16.00
    (uitgenomen op feestdagen en banksluitingsdagen)

Eerst hulp bij phishing en online fraude

Bent u het slachtoffer geworden van phishing?

Een klacht?

Onze klachtendienst staat u graag te woord.

Perscontact

Bent u journalist? Stel al uw vragen aan onze Persdienst.

 

Officiële coördinaten

Hier vindt u de officiële gegevens, de coördinaten van Crelan en de routebeschrijving naar onze zetels.