Wat kunnen onze fraudespecialisten voor u doen? Als u slachtoffer bent van fraude, kunnen zij bewarende maatregelen nemen om u te beschermen tegen (verdere) fraude. Zij zullen u verder ook de nodige instructies geven (CardStop bellen, klacht neerleggen bij de politie …). Zij stellen een dossier op dat alle informatie bevat over de fraude en sturen het dossier door naar de fraude dienst van Crelan.
Wat kunnen onze fraudespecialisten NIET voor u doen? Een stand van zaken geven over uw fraudedossier. Andere betwistingen en/of vergissingen behandelen: geldopnemingen of stortingen die u zelf deed maar waarbij er iets fout liep; overschrijvingen die u zelf deed naar een verkeerde rekening of met een verkeerd bedrag; vragen over en betwisten van domiciliëringsopdrachten; betwisten van betalingen voor goederen die niet geleverd worden of niet overeenstemmen met u verwacht had; betwistingen van (contactloze) transacties met uw debetkaart; reserveringen op uw visakaart of betwisten van transacties met uw visakaart. Hiervoor kan u bij www.mijnkaart.be terecht. Voor al deze zaken raden wij u aan contact op te nemen met uw Crelan-bankagent binnen de normale openingsuren van uw agentschap.