Wat gebeurt er met mijn AXA Bankagentschap (na de fusie)? Blijven mijn vertrouwde contactpersonen bereikbaar? De medewerkers in uw vertrouwde AXA Bankagentschap maken mee de overstap naar Crelan en blijven uw eerste aanspreekpunt. Twijfel niet om hen te contacteren. Het kan natuurlijk, net zoals voordien soms ook het geval was, dat een agentschap besluit om te verhuizen of de krachten te bundelen met een ander kantoor. En heel soms sluit een agentschap de deuren na vele jaren dienst en worden de klanten overgedragen naar een ander agentschap. U ontvangt dan 2 weken voordien een brief met alle praktische informatie: naam agentschap, locatie, openingsuren, contactpersonen, …
Wat gebeurt er als ik klant ben bij 2 kantoren? Uw klantenstatus bij elk van deze kantoren blijft ongewijzigd. U blijft dus klant bij beide kantoren. De communicatie die u ontvangt (vb e-mails) kan afkomstig zijn van één specifieke agent. Welke agent dit is, hangt af van uw productafname. Uw producten blijven ondergebracht bij het kantoor waar ze geopend zijn, er vindt geen overdracht van producten plaats tussen kantoren. Elk product of dienst dat u heeft afgenomen, blijft dus onder de verantwoordelijkheid van het desbetreffende kantoor.
Ik huur een kluis in mijn huidige AXA Bank-agentschap. Wat gebeurt daarmee? Dat hangt af van wat er zal gebeuren met het agentschap. Blijft het agentschap op dezelfde locatie en verandert enkel de naam, dan blijft u in principe uw kluis behouden. Verhuist uw agentschap naar een andere locatie? Dan hangt het ervan af of er in uw nieuwe agentschap kluizen ter beschikking zijn of niet. Indien wel, dan moet u uw kluis tijdig leegmaken in het oude agentschap en een huurcontract afsluiten in het nieuwe agentschap. Indien men in uw nieuwe agentschap geen kluizen verhuurt, moet u uw kluis leegmaken vóór een bepaalde datum. Als u een kluis hebt en u dient een actie te ondernemen, dan ontvangt u van ons minstens 4 weken op voorhand een aangetekende brief met alle praktische informatie.