Betalen
Zichtrekeningen
Kredietkaarten
Online bankieren
Onder nul gaan
Veilig bankieren
Lenen
Woning
Mobiliteit
Andere doelen
Sparen en beleggen
Sparen
Beleggen
Fiscaal sparen
Verzekeren
Zoekt u informatie over de fusie tussen AXA Bank en Crelan? Klik hieronder. Of sluit het venster en surf gewoon verder.
AXA Bank Belgium is een bank die behoort tot de Crelan Groep.
AXA Belgium is een verzekeringsmaatschappij die deel uitmaakt van de AXA-groep. Er verandert niets aan de verzekeringen die u daar hebt afgesloten, die blijven onder de hoede van AXA Belgium.
Crelan Mobile is de gratis mobiele banking app van Crelan. Bent u onderweg en wil u snel een overschrijving uitvoeren of een betaling ontvangen? Geen probleem, met Crelan Mobile kan u veilig en snel transacties uitvoeren waar en wanneer u maar wilt. U heeft altijd toegang tot uw rekeninginformatie en bovendien kan u snel uw berichten lezen, kredietkaarten raadplegen, bellen naar uw agent of documenten consulteren.
Neen, sinds september 2020 is de Crelan Tablet app stopgezet. U kunt wel nog altijd de Crelan Mobile app installeren op de tablet.
Er worden geen kosten aangerekend voor het gebruik van Crelan Mobile. Als u Crelan Mobile gebruikt via een wifi-verbinding of via het netwerk van uw gsm-operator, dan zijn bijkomende kosten mogelijk.
Dat kan via een wifi-verbinding of via het netwerk van uw gsm-operator.
Als u niet werkt met wifi, moet u beschikken over een data-abonnement. ‘Onbeperkt gebruik’ is niet nodig. Er worden geen grote hoeveelheden gegevens verstuurd.
Dat is de code waarmee u zich na de registratie van het toestel kunt aanmelden en verrichtingen kunt ondertekenen. Deze bestaat uit 6 cijfers. Letters zijn niet toegestaan.
Nadat u de drie stappen van de activeringsprocedure hebt doorlopen kunt u meteen gebruik maken van de app.
Ja maar u moet per toestel de drie stappen van de activeringsprocedure doorlopen. U kunt per toestel een unieke pincode kiezen of opteren dezelfde pincode te gebruiken.
Neen. Een smartphone wordt beschouwd als een persoonlijk toestel dus het gebruik door meerdere klanten is niet toegestaan. Let op: indien een andere gebruiker zich op hetzelfde toestel aanmeldt via de activeringsprocedure, is hij de enige actieve gebruiker op het toestel. De vorige gebruiker kan zich dan niet meer aanmelden (tenzij deze de activeringsprocedure opnieuw doorloopt).
Neen dit is niet mogelijk. Heeft u nog geen myCrelan abonnement? Ga dan langs bij uw agentschap.
U kan terecht bij onze Service Desk op het nummer 02/558 78 88. De Service Desk is tot uw beschikking:
U kunt ons ook mailen via [email protected]